eser adı: dijital offroad
türü : işletme-ekonomi
yazarı: dijital dönüşüm için başarı stratejileri bosch/hentschel/kramer
çeviri : dilek kurt
cilt bilgisi: karton kapak
kağıt bilgisi: 1. hamur
basım tarihi: 2020
basım bilgisi: 1.bası
sayfa sayısı: 201
kitap boyutları: 16,2x23,5
ısbn no: 978-605-242-697-5
açıklama :
* offroad gitmek:
şirket stratejisini yeniden düşünmek
dijital dönüşümde kurum kültürü belirleyici rekabet avantajı haline geliyor: değişim ancak tüm çalışanların
dijital keşif gezisine katılmasıyla başarılı olabilir.
yeni offroad konsepti 12 başarı stratejisini kapsıyor: “vadiyi unut”, “sağlıklı paranoya”, “arabayı kirlet”,
“hız ihtiyacı” ve “hatalar iyidir” gibi cesur tezler şirketlerin dijital yeniden hizalanması için ilham veriyor.
offroad yolculuğuna çıkalım!
“artık yaşam daha hızlı akıyor. dijitalizasyon insanı, insan üretimi tüm kurumları, yapıları değiştiriyor, ortadan kaldırıyor.
değişen insanın, dünyanın ipuçlarını bu kitapta bulmak olası olabilir. okuyucu değişik bir pencereden yeni bir insan,