editör : gonca yıldırım
kategorisi : akademi
cilt bilgisi : ciltsiz
kağıt bilgisi : 1.hamur
basım tarihi : 2018
basım bilgisi : 1. baskı
sayfa sayısı : 262
kitap boyutu : 13,5*19,5
ısbn : 978-605-242-229-8
barkod : 9786052422298
açıklama:
halkla ilişkilerin temel görev ve sorumluluklarının başında çeşitli amaçlar için bir dizi farklı metinler
yazmak gelir. yazılan her metin, hedef kitlelerin düşünce, tutum ve davranışlarını etkilemek ve
değiştirmek, ikna etmek, onları bilgilendirmek, eğitmek ya da eğlendirmek gibi çeşitli amaçlara hizmet
eder. bu çalışmada halkla ilişkilerin temel araçlarından olan yazılı-basılı-görsel ve dijital medyaya
uygun metinlerin biçimsel ve içeriksel olarak nasıl yazılması gerektiği örneklerle detaylı olarak
anlatılmaktadır.
bu kitapta, ikna odaklı halkla ilişkiler yazarlığının önemi, amacı ve süreçlerinin yanı sıra, kurum içi ve
kurumlar arası resmi, ticari ve özel yazışma kuralları örnekler ile anlatılmaktadır. sonraki bölümlerde
halkla ilişkiler-medya ilişkisi ve haber yazım kurallarından bahsedilmekte; geleneksel ve dijital medya
organlarına yönelik hazırlanacak basın bülteni, sosyal medyada içerik hazırlama ve içerik yönetimi gibi
konular örneklerle açıklanmaktadır. ayrıca, dijital ve geleneksel olarak hazırlanan diğer basılı